ღ*ღ تو پایان همه چیزی ...ღ*ღ

ღ صدای قلبت بهترین آواز دنیاست

1392/7/18 3:05
نویسنده : مامان جون
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم سلام تمشک ملوس مامان 

الهی قربون قلبت بشم عزیزم 

خداروشکر که سالمی 

خداروشکر که من لایق مادربودنم 

خداروشکر که فرشته ایی به زیبایی تو درون من نهاده 

خدایا هرچی دارم از وجود خودته 

خداجون بازهم منو تنها نذار 

من مثل یک بچه همیشه محتاج آغوشتم 

پس الهی قربونت بشم آغوشت رو از من دریغ نکنننننننننن

خواهش میکنم 

کوچلوی ناز مامان امروز یک روز به یاد ماندنی بودبرام 

امروز صدای قلبت جونم رو نوازش کرد 

قربون قلب مهربونت بشم که اینقدر تندتند میزد

امروز نوبت چکاپ داشتم 

به لطف پروردگار همه چیز خوب بود 

فقط مامان 1700 وزنم کم شده بود

البته اینو خودم هم احساس می کردم 

فشار خون ام روی 9 بود 

وآزمایش سه ماه اول نرمال وخوب بود 

سونوگرافی هم عالییییییییی

وقلب کوچیک ومهربونت هم که نگوووووووووووو

صدای ضربان قلبت رو ظبط کردم 

خیلی شیرینه عسلم

راستی یه چیزی خانم دکتر از صدای قلب کوچیکت

گفت شما پسملیییییییییییی

حالا تا سونو گرافی تو 5 ماه واسه جنسیت برم این فقط یک احتماله 

 هرچند اصلا برای من وپدرت مهم سلامتیت گل مامان 

 

تمام دارایی من شما فرشته های نازمین 

آتناجون شیرین زبون وشما تمشک کوچلو 

عزیزم آتنا گاهی یه ارتباط با شما برقرار می کنه نمدونم چی فهمیده 

اما گاهی میاد وسرش رو روی شکمم میذاره 

ویه چیزایی به زبان بچه گیش بهت می گه 

من وبابا مهدی هم کلی می خندیم 

امیداوارم هردو شما زیر سایه پروردگار سالم وصالح باشید 

الهی آمین یارب العالمین 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

یاسمین
21 مهر 92 11:51
انشاله هر چه زودتر بیاد