ღ*ღ تو پایان همه چیزی ...ღ*ღ

سلام به تمشکم

1392/7/11 11:44
نویسنده : مامان جون
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی مامان جون 

الهی فدای قد وبالات بشم 

عزیزم خیلی دوستت دارم 

شاید فرصتی نباشه که باهم صحبت کنیم اما.....

مامان تو قلبش به یادته به فکرت ومواظبت 

عزیزم قندک مامان هفته پیش کمی مشکل داشتم 

یه گربه سیاه زشت شب تو کوچه پرید جلوم ومن ترسیدم 

فردای اون روز واسم مشکلی پیش آمد

وترسیدم واسه شما خدا نکرده مشکلی پیش آمده باشه 

عزیزدلم تا بعد از ظهر که رفتم سونو دل تو دلم نبود 

اولین سوالی که کردم این بود که نی نیم سالمه 

وآقای دکتر جواب دادبله دار بازی می کنه 

قربونت برم از خدا می خوام مراقب و نگهدارت باشه 

همچنین مواظب خواهرت 

مامان جون نمدونم دختری یا پسر اما قلب ان واسه من وبابا فرقی نداره 

مهم سلامتی هردوتا گلمونه 

انشاالله این 6 ماه باقی مونده هم بگذر وشما تو بغل مامان بیای 

عزیز دلم 

اینم عکس نفس مامان 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الینا،آنیتا
13 مهر 92 7:16
هزار ماشاالله ؛کوچولوی شیطون ؛حالا که اومدی هم تو مواظب مامان باش هم مامان خیلی مراقب خودش و شما باشه .ان شاالله به خوبی وخوشی زایمان کنی عزیزم